Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (808)

Vlasnik SAB-a svaljuje krivicu na grčke partnere

Tvrdi da će prodati imovinu i da će svima biti vraćeno od 70 do 100 odsto iznosa koji su uplatili. – Inspekcija još utvrđuje koliki je iznos štete i da li će polisa od 300.000 evra moći sve da pokrije.

RASKINUTO 3.572 UGOVORA Agenciji "S.A.B" oduzimaju licencu, sledi PREKRŠAJNI POSTUPAK, a sva putovanja do oktobra su OTKAZANA

Čak 3.572 ugovora o putovanju je raskinuto, a sva putovanja do oktobra su otkazana, zbog čega je danas podnet predlog za oduzimanje licence turističkoj agenciji "S.A.B.". Uz to, inspekcija je podnela i zahtev za pokretanje prekršajnog postupka, kaže za "Blic" pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Vera Božić Trefalt.

DIREKTOR "LIDL SRBIJE": U korpi kvalitet uz najniže cene

Direktor nemačkog lanca Tomislav Šapina za ''Novosti'': Od domaćih proizvođača 350 artikala. Dugo smo pripremali dolazak.

Nova pravila za deklarisanje hrane od 15. juna

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Srbije i NALED-ov Savez za hranu i poljoprivredu predstavili su danas Vodič za deklarisanje, označavanje i reklamiranje hrane koji obezbeđuje preciznije označavanje sastava i kvaliteta namirnica, navodeći da će se novi pravilnik o označavanju hrane primenjivati od 15. juna.

Velika obmana kupaca: U ovim radnjama prodaje se polovna odeća, ali pod sloganom - "Nova kolekcija"

Oni nas ustvari na ovaj način obaveštavaju da im je stigla nova tura stare robe.

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVesti Na vrh strane