Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial


Važni telefoni

Prijave za neizdavanje fiskalnih računa 
011-3619 900

Tržišna inspekcija za grad Beograd 
011-6350 322; 011-361 4334 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Odsek Tržišne inspekcije za kontrolu kvaliteta industrijsko-neprehrambenih proizvoda 
011-2602 334

Inspekcija za zaštitu životne sredine 
011-2157 997

Poljoprivredna inspekcija 
011-3117 419

Veterinarska inspekcija 
011-3117 272

Vodoprivredna inspekcija
011-2013 352

Sanitarna inspekcija 
011-3115 779

Zdravstvena inspekcija
011-2752 446

Inspekcija za lekove i opojne droge 
011-3111 647

 

Spisak dežurnih telefona Sektora tržišne inspekcije na teritoriji Republike Srbije:

Grad Beograd
011-2699-610

Zrenjanin (za Opštine Zrenjanin, Žitište, Sečanj, Nova Crnja i Novi Bečej)
023-564-584
07:30-15:30

Sombor (za opštine Sombor, Apatin, Kula i Odžaci)
025-23-484
07:30-10:00

Kikinda (za opštine Kikinda, Ada, Čoka, Novi Kneževac, Kanjiža i Senta)
0230-22-908
07:30-10:00

Subotica (za Grad Suboticu i Opštine Bačka Topola i Mali Iđoš)
024-557-376
07:30-10:00

Užice (za opštine Užice, Bajina Bašta, Čajetina, Požega, Arilje, Kosjerić, Prijepolje, Priboj, Sjenica i Nova Varoš)
031-520-865
07:30-15:30

Čačak (za Opštine Čačak, Gornji Milanovac, Lučani i Ivanjica)
032-347-362
09:00-11:00 i 12:00-15:00

Leskovac (za opštine Leskovac, Bojnik, Lebane, Medvedja, Vlasotince i Crna Trava)
016-241-159
11:00-12:00

Vranje (za opštine Vranje, Vladičin Han, Surdulica, Bosilegrad, Trgovište, Bujanovac i Preševo)
017-421-875
07:00-15:30

Niš (za Opštine Niška Banja, Gadžin Han, Svrljig, Aleksinac, Ražanj, Merošina, Doljevac)
018-515-522
08:30-16:30

Šabac (za opštine Šabac, Bogatić, Vladimirci, Koceljeva, Loznica, Krupanj, Mali Zvornik i Ljubovija)
015-346-992
07:30-15:30

Požarevac (za Opštine Požarevac, Veliko Gradište, Žabari, Malo Crniće, Kučevo, Petrovac na Mlavi, Žagubica i Golubac)
012-226-212
07:30-11:30

Kraljevo (za Opštine Kraljevo, Vrnjačka Banja, Novi Pazar, Raška i Tutin)
036-308-755
07:30-15:30

Sremska Mitrovica (za Opštine Sremska Mitrovica, Šid, Inđija, Stara Pazova, Ruma, Irig i Pećinci)
022-610-348
08:00-14:00

Zaječar (za Opštine Zaječar, Knjaževac, Soko Banja i Boljevac)
019-421-791, Centrala
08:00-12:00

Kragujevac (za Opštine Rača, Batočina, Knić, Topola i Aranđelovac)
034-335-866 i 034-302-211
08:30-16:30 Radnim danima

Pančevo (za opštine Pančevo, Opovo, Kovin, Kovačica, Alibunar, Vršac, Bela Crkva i Plandište)
013-345-239
07:30-13:00

Novi Sad (za Opštine Titel, Sremski Karlovci, Beočin, Temerin, Bačka Palanka, Bač, Bački Petrovac, Vrbas, Srbobran, Bečej i Žabalj)
021-423-463
07:30-22:00

Valjevo (za opštine Vljevo,Mionica, Lajkovac, Osečina, Ub i Ljig)
014-220-607
10:00-14:00

Smederevo (za Opštine Smederevo, Smederevska Palanka i Velika Plana)
026-221-775
07:00-08:30 i 14:00-15:00

Jagodina (za opštine Jagodina, Rekovac, Svilajnac, Paraćin, Ćuprija i Despotovac)
035-231-895
08:00-09:00

Bor (za Opštine Bor, Majdampek, Negotin i Kladovo)
030-427-511 Centrala
08:30-10:30

Kruševac (za opštine Kruševac, Ćićevac, Trstenik, Varvarin, Brus i Aleksandrovac)
037-439-861
08:30-11:00

Prokuplje (za Opštine Prokuplje, Kuršmlija, Blace i Žitorađa)
027-324-949
07:00-15:00

Pirot (za Opštine Pirot, Dimitrovgrad, Bela Palanka i Babušnica)
010-313-244
08:00-14:30

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVažni telefoni Na vrh strane