Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (773)

Raste onlajn kupovina tokom pandemije, iz ministarstva upozoravaju na neregistrovane trgovce

Zbog vanrednog stanja i pandemije korona virusa ljudi izbegavaju odlazak u kupovinu, pa su se mnoge prodavnice “preselile” na internet, mnoge od njih vrše i besplatnu dostavu, pa je u Srbiji zabeležen porast onlajn kupovine, ali je moguća i veća pojava trgovaca na crno - ističe Marko Mudrinić sa portala Netokracija. Iz Ministarsva trgovine savetuju potrošače da proveravaju trgovce i ne kupuju od onih koji nisu registrovani i provereni.

Hristos Vaskrese!

Hristos Vaskrese!

apr 18 Objavio

Svim potrošačima, poslovnim partnerima, saradnicima i građanima Srbije koji slave Uskrs po Julijanskom kalendaru, želimo da ovaj praznik provedu u miru i slozi, okruženi porodicom i prijateljima! 

Srećan Uskrs

Srećan Uskrs

apr 10 Objavio

Poštovani potrošači, poslovni partneri, saradnici, građani Srbije, svi vi koji slavite Uskrs po Gregorijanskom kalendaru, ono što možemo da Vam poželimo u ovoj  situaciji teškoj za sve nas je, puno zdravlja, tolerancije, razumevanja i strpljenja za svakog.

Na drvetu, na staklu, na plastici... Koliko dugo se virus korona zadržava na određenim površinama

Naučno je dokazano da se virus korona na različitim površinama zadržava u različitim vremenskim intervalima, a opstanku virusa doprinosi i određena temperatura.

Zašto je limun "otišao" toliko i sme li da košta 400 dinara?

Inspektori su naložili da se vrati cena limuna. 

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVesti Na vrh strane