Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (780)

Ova majica se u Španiji PRE 5 GODINA prodavala za 10 evra, a u Srbiji je DANAS 4 puta skuplja

Koliko često vam se desilo da u nekoj prodavnici u Srbiji kupite novu, skupu često brendiranu majicu, suknju ili pantalone na kojima se samo posle nekoliko pranja pojave rupice, popuca konac ili se materijal jednostavno raspadne? To što vaša skupo plaćena garderoba samo posle mesec dana izgleda kao da je stara i iznošena, nije posledica nestručnog pranja već nejčešće činjenice da ste kao kupac u stvari prevareni.

SAOPŠTENJE

SAOPŠTENJE

apr 17 Objavio

Poštovani potrošači! Obaveštavamo vas da Centar potrošača Srbije završava rad na projektu“ Savetovalište potrošač za region Beograda“, dana 18.04.2015. godine.

Centar će nastaviti sa radom, savetovanjem potrošača kao jednom od aktivnosti udruženja i to, dva puta nedeljno, ponedeljkom i sredom od 09 do 11 časova, isključivo u  vidu savetovanja potrošača telefonskim putem na broj: 011 3120-444. 

Za sve dodatne informacije, u međuvremenu se možete obratiti resornom Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija.  

Centar potrošača Srbije

Raška: Zaplenjene dve tone ilegalnog pilećeg mesa

BEOGRAD - Veterinarska inspekcija Ministarstva poljoprivrede i zaštite životne sredine, u saradnji sa pripadnicima policije, zaplenila je na putu iz Leposavića prema Raškoj više od dve tone pilećeg mesa, ilegalno prevoženog u kombi vozilu.

LIČNI BANKROT - Strategija Narodne banke za građane Srbije

Narodna banka Srbije (NBS) priprema strategiju za rešavanje problematičnih kredita, kojom će biti ponuđeno rešenje za proglašenje ličnog bankrota građana, a rok za njeno donošenje je 30. jun 2015. godine, najavio je večeras generalni direktor Sektora za kontrolu poslovanja banaka NBS Željko Jović.

Pejpal konačno funkcioniše u Srbiji

Pejpal je sinoć ponovo omogućio naplatu putem ovog servisa, pa korisnici iz Srbije konačno mogu da uživaju u njegovom punom kapacitetu.

Vest da Pejpal ponovo radi u Srbiji večeras se raširila društvenim mrežama, a kako su se ove informacije pojavljivale ranije i nisu bile tačne, testirali smo da li zaista funkcioniše.

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVesti Na vrh strane