Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (992)

Prvi zeleniš stiže u Srbiju uvek iz komšiluka

Najranije voće i povrće na tezge pijaca u Srbiji tek retko dolazi iz naših plastenika i staklenika. U Srbiji, iako je na 13. poziciji među izvoznicima voća u svetu, i dalje najveći deo ranog povrća i voća potiče iz inostranstva. Kako sezona odmiče, međutim, stvari se, kažu stručnjaci, menjaju, pa se pojavljuju značajni tržišni viškovi.

"Nestle" povukao pahuljice iz Srbije

Švajcarska kompanija "Nestle Adrijatik", posle hrvatskog, povukla i sa srpskog tržišta proizvod "nestle pahuljice" zbog neusaglašene regulative o dozvoljenoj količini supstance tropan alkaloid u tim proizvodima.

Kugla sladoleda u Beogradu do 150, a u Pirotu svega 10 dinara

Za 70 do 150 dinara, koliko košta kugla sladoleda u prestonici, u kornet na jugoistoku Srbije moglo bi da stane i do 15 kugli sladoleda jer ona košta deset dinara. Ledena poslastica najjeftinija je u Pirotu gde je i najbolje poslastičarnice prodaju za najviše 20 dinara. Jeftina kugla može se naći i u poslastičarnicama u Senti, Kanjiži i Čoki, dok je kugla, osim u Beogradu, paprena i u Nišu, Vranju, na Zlatiboru...

Kontrola 700 pekarskih pogona: Vekna bez mane

Hleb u Srbiji je dobrog kvaliteta. Inspektori su u kontroli 700 pekarskih pogona, ipak, utvrdili da mali ne poštuju sve propise. Zato je zabranjen rad u 25 objekata, izjavio je Nenad Vujović, načelnik Sektora poljoprivredne inspekcije Ministarstva poljoprivrede.

Od septembra još jedan operater u Srbiji! Sa konkurencijom povoljnije cene i nova radna mesta!

Reč je kompaniji Mundio mobajl koja je deo britanske Mundio grupe i planira da na tržištu Srbije pretežno pruža usluge međunarodnih pripejd poziva.

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiTelekom Srbija novi je vlasnik kablovskog operatera Kopernikus Tehnolodži: Evo šta čeka njihove korisnike Na vrh strane