Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (715)

Lažnim recenzijama sajtovi privlače kupce

Pozitivne kritike (plaćene) stižu sa lažnih naloga i obično sadrže generičke opise poput „stvarno efikasno odrađen posao” ili „vrlo ljubazno, preporučujem firmu”.

ALL INCLUSIVE ZA 450 EVRA Gde na najbolji odmor za najmanje novca?

Iako srpski turisti najviše letuju u Grčkoj, turizmolozi poručuju da su za odmor za najmanje novca najisplativiji Egipat, Turska i Tunis.

Više vole kebab od kranjske kobasice

Zbog afere u Poljskoj pobunili se proizvođači mnogih država i apeluju na kupce da biraju sveže domaće umesto uvoznog mesa. 

Kupci više ne žele sami da sklapaju nameštaj

Maloprodaja nameštaja preko interneta dugo je bila slabo prihvaćena, ali su se ljudi vremenom navikli, pa se sada glavna borba vodi u sektoru usluga nakon prodaje.

Jaja ćemo od jula birati kao odeću: Stare oznake za veličinu smenjuju čuvena slova sa etiketa majica - S, M, L i XL

Pakovanja sa rečima "ekstra" ili "ekstra sveže" mogu se naći u maloprodaji do devetog dana od dana nošenja jaja.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiTRGOVCI NAS PRAVE BUDALAMA, PRODAJU NAM VAZDUH! Pakovanja sve veća, SADRŽAJA SVE MANJE! Na vrh strane