Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (691)

Do kraja jeseni bez penala za raskid ugovora s operaterima

Ovih dana u skupštinsku proceduru trebao bi da uđe zakon o elektronskim komunikacijama koji će prekinuti dugogodišnju praksu koja je išla na štetu građana. Novi zakon o elektronskim komunikacijama uskoro će ući u skupštinsku proceduru. Predstavnici ministarstva trgovine najavili su da očekuju da će propisi biti usvojeni u jesenjem zasedanju.

POGLEDAJTE: Evo šta ćete sve i po kojim cenama moći da kupite u Lidlu

Reporteri "Novosti" zavirili su u jedan od 16 objekata koji 11. oktobra otvaraju vrata kupcima u Srbiji. REPORTERI "Novosti" zavirili su dva dana pre otvaranja u jednu "Lidovu" prodavnicu. Uglacani objekat sa prepunim rafovima čeka na prve kupce. Iako nisu istaknute cene, već se priča da će kupcima ponuditi neuobičajeno niske cene.

APEL POTROŠAČIMA: Meso kupovati u hipermarketima, a ne na buvljacima

Načelnik Veterinarske inspekcije Zoran Ivanović izjavio je da će u slučaju mesa pronađenog u Jagodini biti podnete prijave tužilaštvu koje će dalje voditi postupak i apelovao na potrošače da budu odgovorni prilikom kupovine mesa.

USLOV za ulazak u Francusku 120 EVRA DNEVNO

Sve članice EU imaju propisan minimalan iznos novca neophodan za boravak u njihovoj državi, pa tako i mogućnost da kontrolišu putnike i ne dozvole im ulazak u zemlju.

Imate li 90.000 dinara "u šteku"? Tek je prošlo letovanje i spremanje dece za školu, a stiže veliki jesenji udar na džep

S prosečnim primanjima u Srbiji, preživeti jesen, a naročito septembar, prava je umetnost. Spremanje zimnice, poskupljenje komunalija, kupovina ogreva, priprema dece za školu opeterećuju ionako istanjene novčanike nakon letovanja. Zbog tradicionalnog cenovnog udara na jesen, mnogi građani je dočekuju sa posebnom zebnjom.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiCela plata za matursko veče Na vrh strane