Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (706)

STIŽU ODŠTETE ZBOG VRTIĆA Roditeljima isplaćeno 200 miliona dinara zbog preplaćenih obdaništa, ali to je samo DELIĆ REŠENIH SPOROVA

Više od 200 miliona dinara isplaćeno je roditeljima 2017. godine po presudama zbog preplaćene cene boravka dece u vrtićima, izjavio je gradski sekretar za obrazovanje i dečju zaštitu Slavko Gak.

Računi za grejanje isti i na minusu i u plusu

Temperature iznenađujuće visoke za ovo doba godine neće uticati na smanjenje računa za daljinsko grejanje. Uprkos znatno toplijoj zimi, zbog čega „Beogradske elektrane” troše manje energenata, nižu cenu grejanja mogu da očekuju samo korisnici u čijim je stanovima utvrđeno da je temperatura niža od 12 stepeni, kao i potrošači kojima je zbog kvarova prekinuta isporuka.

Pušači spremite pare: Ove cigarete poskupljuju prve, i to samo za par dana!

Pušači cigareta koje proizvodi kompanija "Imperijal tobako" od 12. februara plaćaće 10 dinara više za svaku paklu. Do povećanja cena doći će zbog uvećanja specifične akcize od Nove godine za dinar i po po pakli koja se po akciznom kalendaru menja dva puta godišnje.

PRIJAVITE SE ZA NAJBOLJE IZ SRBIJE

Privredna komora Srbije pozvala je privrednike da do 6. februara kandiduju svoje kompanije i brendove za prestižno priznanje „Najbolje iz Srbije“.

SRPKINJA DOŽIVELA DRAMU "Poručila sam posteljinu preko interneta. Probudila sam se OFARBANOG LICA, ceo dan sam ISKAŠLJAVALA BOJU"

Goca iz Ivanjice naručila je putem interneta divnu crvenu posteljinu po izuzetno povoljnoj ceni, ali njeno oduševljenje dobrom kupovinom bilo je kratkog daha. Ispostavilo se da je žrtva još jedne u nizu internet prevara.

- Čim sam otvorila paket videla sam da to nije pamučna posteljina kao što je pisalo na stranici niti je izgledala kao ona sa fotografije – priča Goca.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiNova pravila za deklarisanje hrane od 15. juna Na vrh strane