Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Saveti (107)

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, septembar 2016. godine

Stigla je jesen, te su volonteri CEPS-a izašli u obilazak pijaca i prodavnica kako bi zabeležili cene voća i povrća. Pogledajte cene, pa odlučite šta je za vas najpovoljnije.

Prijatno i uživajte u kupovini.

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, jun 2016. godine

Volonteri Centra potrošača Srbije, CEPS-a u junskom obilasku prodavnica i pijaca radi upoređivanja cena voća i povrća i informisanja potrošača o najpovoljnijoj kupovini.

Prijatno uživajte u kupovini.

VELIKA SMS PLJAČKA! Obratite pažnju: Poruke koje vam stižu sa ovih brojeva mogu vas skupo koštati!

Ako vam je na mobilni telefon stigla poruka sa brojeva 3663, 5678 ili 1991, znači da ste postali korisnik usluga servisa koji vam naplaćuje i do 180 dinara svaku poruku koju vam pošalje.

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca 10. maja 2016. godine

Dragi potrošači, stiglo nam je proleće i dosta zeleniša na pijace i prodavnice. Vodeti računa o cenama i upoređujući ih ipak možete da uštedite. Zbog toga su volonteri CEPS-a ponovo 10. maja 2016. godine obišli prodavnice i pijace i popisali cene voća i povrća.  Pogledajte cene pa odlučite šta je za vas najpovoljnije.

Prijatno uživajte u kupovini.

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca 25. marta 2016. godine

Dragi potrošači, kupujući ipak možete da uštedite. Zbog toga su volonteri CEPS-a ponovo 25. marta 2016. godine obišli prodavnice i pijace i popisali cene voća i povrća.  Pogledajte cene pa odlučite šta je za vas najpovoljnije.

Prijatno uživajte u kupovini.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeSavetiAKO NISTE ZNALI: Evo šta znače oznake BB, CC, DD, EE ili PP na kremama! Na vrh strane