Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Saveti (89)

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, jun 2017. godine

Poštovani potrošači,

Volonteri Centra potrošača Srbije su za vas obišli prodavnice i pijace kako bi olakšali potrošačima o saznanju cena voća i povrća.

Prijatno i uživajte u kupovini.

Idete na more? PET SAVETA kako da letujete JEFTINIJE

Do početka leta ostalo je tri nedelje, a to znači da su godišnji odmori praktično "pred vratima". Za mnoge je upravo ovo doba godine kada se potroši više novca, što planirano, ali i neplanirano.

Ovo je nekoliko saveta, koji vam mogu pomoći da vaši troškovi na letovanju budu što manji, prenosi B92.

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, maj 2017. godine

Poštovani potrošači,

Volonteri Centra potrošača Srbije su i ovog puta obišli prodavnice i pijace kako bi saznali cenu voća i povrća, time vas upoznali sa najjeftinijim cenama i olakšali vam kupovinu.

Prijatno i uživajte u kupovini.

Jednostavan trik da na mesečnim računima godišnje uštedite 3.000 dinara

Piši, briši, precrtaj, cepaj, pa sve ispočetka... Tako, manje-više, izgleda popunjavanje uplatnice kod prosečnog građanina Srbije. Na stranu što nakon toga često budu i zaturene, pa čak i izgubljene, pa je ponovni odlazak u banku po “dokaz” plaćanja neminovan.

Za razliku od ovog, postoji i lakši način koji štedi i vreme i novac - uplate i plaćanje računa preko računara ili mobilnog telefona. Na ovaj način nema odlaska u banku, fizičkog popunjavanja uplatnica, ne plaća se provizija i to po svakom računu ponaosob, a dobra stvar je što su sve elektronske uplatnice dostupne na jednom mestu, u svakom trenutku.

AKO NISTE ZNALI: Evo šta znače oznake BB, CC, DD, EE ili PP na kremama!

BB pa i CC kreme su poslednjih godina bile pravi hit, ali da li znate šta te oznake na njima zapravo znače? Otkrivaju više nego što znamo i pomažu da odaberemo najbolju.

Strana 1 od 3

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

U kojoj oblasti su najvise prekršena vaša potrošačka prava tokom 2016. godine:

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeSaveti Na vrh strane