Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije

Saveti (103)

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, februar 2018. godine

Potrošači koji nemaju vremena za šetnju po različitim prodavnicama i pijacama u potrazi za najboljom ponudom to smo za njih učinili mi. Volonteri CEPS-a su obišli pijace i prodavnice kako bi pomogli potrošačima da saznaju cene voća i povrća. 

Prijatno i uživajte u kupovini.

Kako da znate da li je voće i povrće koje PAPRENO PLAĆATE zaista ORGANSKO

Da li je organsko povrće i voće koje se prodaje u marketima, a čija je cena u poređenju sa uobičajeno gajenim višestruko veća, stvarno organska? Da bi bili sigurni da kupujete hranu koja je uzgajana po standardima organske proizvodnje, ona mora da ima na vidljivom mestu oznaku nacionalnog znaka "Organski proizvod", dok ona koja ima samo "Bio", "Eko" ili "Organsko" - to nije!

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, januar 2018. godine

Poštovani potrošači,

I ove godine smo tokom Novogodišnjih i Božićnih praznika trošili i više nego što imamo, a mesec je dug.

Kupujući, ipak možete da uštedite. Volonteri CEPS-a su za vas obišli prodavnice i pijace kako bi vam olaksali kupovinu.

Pogledajte i uporedite koje vam cene najviše odgovoaraju.

Par saveta kako da praznična kupovina bude (i ostane) uživanje

Praznični popusti i sniženja u Srbiji još uvek su u jeku baš kao i u ostatku Evrope, ali za razliku od prosečnog Bečlije koji samo treba da se „naoruža“ strpljenjem i udobnom obućom za štrapacirung, evo par saveta koje naši potrošači treba da „ponesu u torbi „ kada krenu u pohod na sniženja.

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, decembar 2017. godine

Potrošači, stigla nam je zima i sa njom brojni praznici. Volonteri CEPS-a su za vas obišli pijace i prodavnica, kako bi vam u mesecu kada trošimo najviše novca olakšali kupovinu i pomogli da što više uštedimte.

Prijatno i uživajte u kupovini.

Strana 1 od 4

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeSavetiRokovi za reklamaciju, istine I zablude Na vrh strane