Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Projekti (10)

SAVETOVALIŠTE BEOGRAD

Centar potrošača Srbije (CEPS) uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija nastavlja sa aktivnom zaštitom potrošača kroz projekat „Savetovalište Beograd”.

Savetovanje, zastupanje i informisanje su veoma važani segmenti u zaštiti potrošača jer veliki broj sporova nastaje upravo kao posledica neinfromisanosti i potrošača i trgovca o pravima potrošača I obavezama trgovaca.

JAČANJE KAPACITETA I STRATEŠKOG PARTNERSTVA ZA BEZBEDNO UPRAVLJANJE HEMIKALIJA

Projekat: „JAČANJE KAPACITETA I STRATEŠKOG PARTNERSTVA ZA BEZBEDNO UPRAVLJANJE HEMIKALIJA“.

Projekat finansiran od strane:  UNDP CEPS učestvovao u potrošačkoj kampanji „IZBORI SE DA ZNAŠ”.

Trajanje: Oktobar 2015–april 2016. godine.

SAVETOVALIŠTE BEOGRAD

Projekat: “SAVETOVALIŠTE BEOGRAD”.

Projekat finansiran od strane Ministarstva spoljne I unutrašnje trgovine I telekomunikacija.

Trajanje: jul 2014 – april 2015. godine.

UNAPREĐENJE AMBIJENTA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA NA JUGU SRBIJE

Projekat: “UNAPREĐENJE AMBIJENTA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA NA JUGU SRBIJE”.

Project finansiran os trane Fonda za otvoreno društvo.

Trajanje: Oktobar 2012 – septembar 2013. godine.

SAVETOVALIŠTE POTROŠAČA-REGION BEOGRAD

Projekat: “SAVETOVALIŠTE POTROŠAČA-REGION BEOGRAD” 

Projekat finansiran od strane Ministarstva spoljne I unutrašnje trgovine I telekomunikacija,

Trajanje projekta: jul 2011. – jul 2012.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

U kojoj oblasti su najvise prekršena vaša potrošačka prava tokom 2016. godine:

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeProjekti Na vrh strane