Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial


Upravni odbor

08. decembar 2010. 01:00:00 Pročitano 7536 puta
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)
  • Vera Vida, predsednica Upravnog odbora CEPS-a, Zemun, Karađorđeva 6/81, www.ceps.rs, e-mail: vera.vida @ ceps.rs, office @ ceps.rs

  • Stana Vranić, zamenica prednice Upravnog odbora CEPS-a, Centar za edukaciju i zaštitu potrošača Beograd, Beograd, Terazije br.43, Tel. 063 /8008-953, www.bgpotrosac.org.rs, e-mail: office @ ceps.rs, stana.vranic @ gmail.com

  • Ištvan Kiralj, sekretar upravnog odbora CEPS-a, Centar za zaštitu potrošača opštine Senta, Senta, ul. Arpadova, br. 79 A, e.mail: centarzazastitu @ sabotronik.co.rs

  • Danijel Pankaričan, član upravnog odbora CEPS-a, Centar za edukaciju i zaštitu potrošača Plandište, ul. Đure Đakovića br. 25, e-mail: 73pankdaniel @ gmail.com, 063/304-937

  • Snežana Apostolović, Član Upravnog odbora CEPS-a, Opštinska organizacija potrosaca Prokuplja,Prokuplje, Darinke Nestorovic br. 30, e-mail: oopprokuplje @ gmail.com, 027/321637, 027/324731

  • Zlatan Halilović, Član Upravnog odbora CEPS-a, a,  Centar potrošača Prijepolja, e-mail: cpprijepolje @ hotmail.com, 064/3073596

  • Suzana Lazović, Član Upravnog odbora CEPS-a, Centar potrošača Gornji Milanovac-CPGM, Karađorđeva br.7, e-mail: centargm @ gmail.com

Više iz ove kategorije « Skupština Nadzorni odbor »

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeO namaCeps - OrganizacijaUpravni odborCEPS Na vrh strane