Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Mediji (14)

CEPS u medijima

Septembar

•    01. 09. 2017. N1, "Suše i moguće poskupljenje".
•    03. 09. 2017. Srpski telegraf, "Standard i navike stanovništva u kupovini".
•    08. 09. 2017. Blic, "Robne marke i brendovi".
•    09. 09. 2017. Kurir, "Povećanje aflatoksin u mleku".
•    24. 09. 2017. Kurir, "Preporučena cena od strane Coca-Cole".
•    26. 09. 2017. RBG1, "U središtu pažnje".

Gostovanje predsednice CEPS-a u jutarnjem programu TV Pinka

Izjava predsednice CEPS-a, Vida Vere u jutranjem programu TV PINK-a na temu rasprodaja u Srbiji i da li potrošači u Srbiji imaju pravo na reklamaciju za robu kupljenu tim putem.

Gostovanje predsednice CEPS-a na Studiju B.

Gostovanje predsednice CEPS-a na Studiju B.

CEPS u medijima

Novembar

•    11. 11. 2016. Al Jazeera, "Pesticidi u kašicama Juvitanovih proizvoda".
•    11. 11. 2016. Telemaster, "Srpski znak".
•    12. 11. 2016. Telemaster, "Zatrovanost Juvitanovih kašica".
•    13. 11. 2016. RTV Vojvodina, "Zalba potrošača".
•    14. 11. 2016. Happy, Jutarnji program, "Srpski znak".
•    15. 11. 2016. Večernje novosti, "Informaciono-komunikacione tehnologije".
•    15. 11. 2016. Informer, "Još pet proizvoda Juvitane zatrovano".
•    16. 11. 2016. Srpski telegraf, "Kvalitet Nutele".

CEPS u medijima

Decembar

•    06. 12. 2015. Pink, Nacionalni dnevnik, "Zanatske usluge".
•    07. 12. 2015. Novosti, "Falsifikati na tržištu".
•    08. 12. 2015. Danas, "Okrugli sto, istraživanje o kvalitetu kafe".
•    09. 12. 2015. Pink, Jutarnji program, "Isticanje cena".
•    21. 12. 2015. Kurir, "Na koje proizvode treba ukinuti PDV".
•    24. 12. 2015. Večernje novosti, "Praznici i iluzija punih novčanika".
•    25. 12. 2015. Informer, "Kako potrošači varaju trgovce".

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeMedijiCEPS u medijima u 2015. godini Na vrh strane