Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Galerija (31)

Proslava desetogdišnjice rada Centra za zaštitu potrošača Senta 26. 11. 2016. godine

Proslava desetogdišnjice rada Centra za zaštitu potrošača Senta 26. 11. 2016. godine.

Drugo takmičenje učenika srednjih škola u Senti 10. 03. 2014. godine

II takmičenje učenika srednjih škola u Senti 10. 03. 2014. godine

Brisel, 18. 12. 2013. Završna konferencija Evropskog projekta.

Brisel, 18. 12. 2013. Završna konferencija Evropskog projekta.

Studijska poseta Grckoj 2013. godine

Studijska poseta Grckoj 2013. godine

Okrugli sto: Efektivna zaštita potrošača - u susret novom zakonu

Centar potrošača Srbije (CEPS), Privredna komora Srbije (PKS) i Zapadnobalkanski institut (WEBIN) organizovali su okrugli sto posvećen zaštiti potrošača i procesu izrade novog Zakona o Zaštiti potrošača.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova okviru IPA projekta "Jačanje zaštite potrošača"

27. I 28. juna 2013. godine. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova okviru IPA projekta "Jačanje zaštite potrošača".

XI GENIUS Konferencija i takmicenje ucenika istrazivaca

Takmičenje učenika i učenica srednjih škola u oblasti  poznavanja prava potrošača.

PRVO SENĆANSKO ŠKOLSKO TAKMIČENJE

Prvo senćansko školsko takmičenje iz poznavanja potrošačkog prava, 27 - 28. 03. 2013. godine.

Redovna skupština CEPS-a, 26. novembar 2011. godine

Redovna skupština CEPS-a, 26. novembar 2011. godine

Project management and funding, Brisel, 17-19. oktobar 2011. godine

Project management and funding, Brisel, 17-19. oktobar 2011. godine

Consumer acquis - consumer rights directive, Brisel, 16-18. novembar 2011. godine

Consumer acquis - consumer rights directive, Brisel, 16-18. novembar 2011. godine

Competition Policy, Brisel, 29. februar

Competition Policy, Brisel, 29. februar

Studijska poseta Poljskoj, novembar 2012.godine

Studijska poseta Poljskoj, novembar 2012.godine.

Senta, 2011. godina.

Senta, 2011. godina.

Edukacija u Sloveniji, seminar, oktobar 2010. godine.

Edukacija u Sloveniji, seminar, oktobar 2010. godine.

Sajam potrošačkih prava, TC Ušće, 30.03.2012. godine.

Sajam potrošačkih prava, TC Ušće, 30.03.2012. godine.

Projekat "Od dece sa zdravim navikama - zdravi ljudi", oktobar-decembar 2011. godine.

Projekat "Od dece sa zdravim navikama - zdravi ljudi", oktobar-decembar 2011. godine.

Poseta predstavnika Ministarstva, sa članovima projektnog tima EU, CEPS-u, Septembar 2011. godine.

Poseta predstavnika Ministarstva, sa članovima projektnog tima EU, CEPS-u, Septembar 2011. godine.

Konsultativni sastanak organizacija potrošača u hotelu Astorija, Beograd, 10.10.2012. godine.

Konsultativni sastanak organizacija potrošača u hotelu Astorija, Beograd, 10.10.2012. godine.

Communication via new media.

Communication via new media.

CEPS u novim prostorijama, septembar 2011. godine.

CEPS u novim prostorijama, septembar 2011. godine.

"Maloprodaja finansijskih usluga", Brisel, 16.-19. novembar 2010. godine.

"Maloprodaja finansijskih usluga", Brisel, 16.-19. novembar 2010. godine.

Skopje - TAIEX, jun 2010. godine.

Skopje - TAIEX, jun 2010. godine.

'PR & LOBIRANJE', BRISEL, FEBRUAR 2010. GODINE

"PR & Lobiranje", Brisel, Februar 2010. godine.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

U kojoj oblasti su najvise prekršena vaša potrošačka prava tokom 2016. godine:

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeGalerijaPROJECT MANAGEMENT AND FUNDING, BRISEL, 17-19. OKTOBAR 2011. GODINE Na vrh strane