Dešavanja
Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Dešavanja (89)

Ambasada Kanade u Beogradu obeležila Međunarodnu godinu mahunarki

U rezidenciji kanadske ambasade u Beogradu, 23. marta 2016. godine obeležena je Međunarodna godina mahunarki. Sve prisutne pozdravio je ambasador Kanade u Srbiji Filip Pinington i izneo  da je Kanada drugi po veličini proizvođač mahunarki u svetu.

E-trgovina u Srbiji prati korak sa zemljama u regionu

Dana, 23. 03 2016. god u Beogradu održana je radionice o e-trgovini. Na radionici su govorili: načelnik Odeljenja za trgovinu i razvoj konkurencije u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Željko Rakić,  Pomoćnica ministra privrede Katarina Obradović Jovanović, Direktor Direkcije za e-upravu Dušan Stojanovi, Ivan Brkić i Aleksandar Birovljev, eksperti na projektu koji su vodili radionicu.

OBELEŽAVANJE 15. MARTA, SVETSKOG DANA POTROŠAČA

U utorak 15. marta od 12–17 časova u TC Stadion Centar potrošača Srbije–CEPS će i ove godine obeležiti Svetski dan potrošača u neposrednom kontaktu sa potrošačima. Sistem bezbednog upravljanja hemikalijama je centralna tema o kojoj će predstavnici CEPS-a informisati prisutne. Takođe, za vreme trajanja akcije savetnici CEPS-a će biti dostupni i za sva druga potroščka pitanja, nedoumice i izazove.

TRENDOVI KONZUMIRANJA KAFE U SRBIJI

Centar potrošača Srbije je tokom septembra i oktobra 2015. godine sproveo istraživanje o navikama i bezbednosti konzumiranja kafe u Republici Srbiji. Kompletan izveštaj istraživanja možete pogledati OVDE.

OBUKA U OBLASTI ELEKTRONSKE TRGOVINE

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i projekat „Razvoj elektronskog poslovanja“, koji finansira Evropska unija, odrđali su radionici na temu “OBUKA ZA TRENERE I SAVETNIKE U OBLASTI ELEKTRONSKE TRGOVINE”.  Radionica je održana u 18.februara 2016. godine, u  Novom Sadu.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeDešavanja17-ti Ekonomski samit Srbije Na vrh strane