Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Dešavanja (74)

Održan okrugli sto “Značaj i izazovi maloprodaje u Srbiji sa aspekta zaštite konkurencije”

NALED i Komisija za zaštitu konkurencije 31. 05. 2017. god. organizovale su okrugli sto na temu „Značaj i izazovi u razvoju maloprodaje u Srbiji sa aspekta zaštite konkurencije“. Okrugli sto organizovan je kako bi se predstavnici kompanija koje se bave maloprodajom u Srbiji upoznali sa detaljima projekta opsežne analize tržišta maloprodaje u Srbiji , a koju je pokrenula Komisija za zaštita konkurencije , ali i kako bi upravo oni koji se bave poslovanjem u ovom sektoru dali svoje predloge i sugestije za izradu ovog dokumenta koji se u našoj zemlji radi po prvi put.

Okrugli sto  na temu: "Kako do zdrave užine za školsku decu"

Dana 20. aprila 2017. godine u prostorijama Impact Huba , održan je okrugli sto  na temu: "Kako do zdrave užine za školsku decu". Događaj je organizovao Ahold Delhaize, a kao izlagači između ostalih su prisustvovali i načelnivca Centra za higijenu i humanu ekologiju Instituta za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut", Zorica Jovanovski, kao i naš  olimpiski šampion, Vanja Grbić.

Nacionalni konvent o EU za poglavlja 1 i 28

Dana 29.marta u prostorijama Kuće ljudskih prava u Beogradu, održana je sednica radnih grupa Nacionalni konvent o EU za poglavlja 1 (Slobodno kretanje robe) i 28 (Zaštita prava potrošača i zdravlje).

V. Međuškolsko takmičenje u poznavanju potrošačkog prava

Centar za zaštitu potrošača Sente koji se nalazi u sastavu Centra potrošača Srbije, u saradnji sa Ekonomsko-trgovačkom školom iz Sente, 17. 03. 2017. godine, organizovao je u Senti V. međuškolsko takmičenju Severobanatskog okruga u oblasti potrošačkog prava.

Promocija Monografije "Gospodin mangup"

Dana 9.03.2017. godine u pozorištu Atelje 212, održana je promocija knjige o Draganu Nikoliću.

Ovu biografiju priredila je novinar Radmila Stanković, a sve na inicijativu generalnog direktora strateškog poslovnog područja kafa Atlantic grupe, gospodina Bele Andreja.  Kako je Centar potrošača Srbije imao priliku da sarađuje sa Grand kafom otuda i poziv za prisustvovanje na predstavljanju ove monografije.

Strana 1 od 3

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

U kojoj oblasti su najvise prekršena vaša potrošačka prava tokom 2016. godine:

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeDešavanjaOBUKA U OBLASTI ELEKTRONSKE TRGOVINE Na vrh strane