Odštampajte ovu stranicu

Aktivna zaštita potrošača - savetovanje, zastupanje i informisanje

21. februar 2013. 09:33:30 Pročitano 7578 puta
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Centar potrošača Srbije (CEPS) uz podršku Ministarstva spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija nastavlja sa aktivnom zaštitom potrošača i radom savetovališta kroz projekat „Aktivna zaštita potrošača – savetovanje, zastupanje i informisanje“.

Savetovanje, zastupanje i informisanje je veoma važani segmenti u zaštiti potrošača jer veliki broj sporova između potrošača i trgovca nastaje upravo kao posledica neinfromisanosti i potrošača, i trgovca o pravima potrošača. Savetovanje je nezamenjljiv mehanizam u zaštiti potrošača koji u znatnoj meri uspeva da ublaži sistemske nedostatke.

Cilj ovog projekta je rad Savetovališta za zaštitu potrošača u regionu Beograda koje će putem savetovanja, zastupanja i informisanja pomoći potrošačima u rešavanju spora i doprineti osposobljavanju samih potrošača i prevenciji kršenja njihovih prava. Takođe, ovaj projekat doprinosi otklanjanju nepoštenog poslovanja, edukaciji trgovaca u boljem razumevanju zaštite potrošača i prava potrošača, i unapređenju celokupnog sistema i ambijenta zaštite potrošača.

Vremenski okvir: decembar 2012 – maj 2014.

CEPS

Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije, kao i želja da se kroz zaštitu prava potrošača od pasivnog konzumera stvori aktivni potrošač svestan svojih prava.

Adresa sajta www.ceps.rs

Najnovije od CEPS